מתחילים למכור/לשווק?

מערכת שורש  כח חשוון, תשפא  11/15/2020

מתחילים למכור/לשווק? מה צריך לדעת על קורס אומנויות המכירה?
.......................

מתחילים למכור/לשווק?

צילום: פוטוליה

עולם השיווק והמכירות מתרחב משנה לשנה ממגוון סיבות שונות, ומספק תעסוקה ליותר ויותר אנשים בארץ ובעולם. במיוחד בחודשים האחרונים בהם רבים איבדו את מקום עבודתם ומחפשים אחר אלטרנטיבות שונות, האפשרות למכור ולשווק אונליין קורצת במיוחד, ובצדק. עבור כל מי שמעוניין להיכנס לעולם זה ולהתחיל למכור ו/או לשווק מוצרים או שירותים אלו או אחרים למחייתו, כדאי להכיר את קורס אומנויות המכירה וניהול השיווק, המועבר על ידי המכללה עסקית – לשכת המסחר תל אביב והמרכז.

 

להכיר מקרוב את כללי המשחק וההשפעות הפסיכולוגיות השולטות בשוק

קורסים דוגמת "אומנות המכירה וניהול השיווק" מהווים דוגמה מצוינת של קורסים מקצועיים אשר בנויים על מנת להעביר נושא מרכזי מסוים בצורה פרגמטית, כזו אשר תכין את התלמידים ליישום מיידי וישיר של התובנות הנלמדות, ב"עולם האמיתי". במקרה של קורס אומנות המכירה, יישום הידע הנרכש מתבצע ישירות בשוק.

קורס זה מיועד עבור כל מי שמעוניין להתקדם בצורה עמוקה, עקבית ומקצועית בעולם השיווק והמכירות, ומתמקד בהיכרות מעמיקה עם "כללי המשחק" המכתיבים את ההתנהלות בעולם השיווק והמכירות, עם דגש מיוחד על האלמנטים הפסיכולוגיים השולטים באינטראקציות בין שחקנים שונים בשוק. אין ספק כי הפסיכולוגיה האנושית משחקת תפקיד מרכזי ומיוחד בשוק ובעולם השיווק והמכירות בכלל, ובמיוחד עבור מי שרק עתה נכנס לעולם זה, נדרשת היכרות מעמיקה והדרכה ראשונית מקצועית.

 

מה ספציפית חשוב לדעת ולהכיר בנוגע לקורס אומנות המכירה?

 

אפשרות לקורס מקוון – בהתאם לרוח התקופה ולמגבלות הבריאותיות המנהלות את חיינו במהלך החודשים האחרונים, מוצע קורס אומנות המכירה וניהול השיווק גם בפורמט מקוון מלא – קורס דיגיטלי המועבר אונליין, כאשר חומרי הלימוד הרלבנטיים נשלחים ישירות לבית התלמיד/ה. אפשרות זו מציעה אלטרנטיבה אטרקטיבית גם עבור מי שמתגורר בפריפריה ואינו מעוניין להגיע למרכז עבור מפגשי הקורס. חשוב לציין כי גם מי שבוחר בקורס ה"רגיל" (כלומר – לא קורס דיגיטלי) ילמד בכיתה קטנה עם מספר מוגבל של משתתפים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות

 

תרגול מעשי במסגרת הקורס – קורס זה אינו מעניק ידע תיאורטי בלבד, וגם כולל הרבה יותר מאשר הוראה פרונטאלית בסיסית. תכנית הקורס מכילה סימולציות ייעודיות והפעלות למיניהן במסגרתן זוכים התלמידים לתרגל שיטות שיווק ומכירה, להתמודד בפועל (ולא רק באופן תיאורטי) עם מצבים אפשריים שונים מעולם המכירות ועוד. אין תחליף לתרגול מעשי, אשר מעניק לתלמידים היכרות בפועל עם התחום בו הם מתעתדים לעסוק ומוציא אותם לעולם התעסוקה עם ביטחון עצמי גבוה הרבה יותר.

 

פרויקט גמר – קורס זה כולל פרויקט גמר מסוג Case Study (ניתוח מעמיק של מקרה ממשי וספציפי בתחום בו עוסק הקורס), אותו מגישים התלמידים תוך כדי ליווי צמוד של המרצים בקורס. פרויקט מסוג זה משמעותי ביותר עבור כל מוכר או משווק מתחיל, ועשוי בהחלט להזניק קדימה את העיסוק בתחום ולהעניק רמה גבוהה יותר של ביטחון עצמי והבנה בפועל של התחום.

היכנסו לאתר המכללה העסקית לקבלת פרטים אודות קורס מכירות, נושאי הלימוד, המרצים, מסלול הלימוד ועוד.